11.21.2014

Pledges of Susanoo

Susanoo appeared.
Amaterasu was questioning in fierce voice to Susanoo.
Amaterasu
"Why you came to our country?
Have you come to take away our country? "
Susanoo
"I do not have a dirty mind.
I will head to the country of the dead in accordance with father and mother of instruction.
However, I wanted to meet in Sister before going.
I Sprinkle kick the clouds to block, came from far away.
I am surprised.
I did not think that says Sister harsh words violently."

Amaterasu said.
"If it is true, to what proved the pure heart of Susanoo?"
Susano said.
"Sister, let's pledge together.
And, pledge is trying to be sure to give birth to a child.
I am a dirty mind if ask birth to the girl.

I am a pure mind if ask birth to the boy. "

天照の尋問。
スサノオが現れた。
天照はスサノオに激しい声で尋問した。
天照
「何故お前は我が国に来た?
我が国を奪うために来たのか?」
スサノオ
「私は汚い心を持っていません。
私は父と母の命令に従い死者の国に向かいます。
ただ、私は行く前にお姉さまに会いたかった。
私は遮る雲を蹴散らして、遠くから来ました。
私は驚いています。
私は激しく厳しい言葉をお姉さまが言うとは思っていませんでした。
天照は言った。
「それが本当であれば、スサノオの清い心を何で証明する?」
スサノオが言った。
「お姉さま、一緒に誓約をしましょう。
そして、誓約は必ず子どもを産むことにしよう。
私は女の子を誕生させれば汚い心です。

私は男の子を誕生させれば清い心です。」

No comments:

Post a Comment